تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 14:43 | نویسنده : amir















































 


6 دهه از اتفاقی بزرگ می‏گذرد، تولید مرسدس گالوینگ با درهایی که به روی آسمان باز می‏شود، ماشین اسپرتی که نسبت به زمان خودش متفاوت بود و سرمشقی برای خودرو سازان شد،خودرویی که در دو مدل مسابقه‏ای و خیابانی به تولید رسید. «مکس هافمن» طراح آن خودرو گفته است که من گالوینگ را به عنوان یک طرح پیشنهادی دادم و احتمال رد شدن آن را نیز توسط مدیران کمپانی می‏دادم، به هر حال گالوینگ اکنون ازگران‏ترین خودروهای کلاسیک به حساب می‏آید و زمانی که یک دستگاه از آن در جایی حضور می یابد پس از گذشت 60 سال مجددا تصویراصلی روی جلد مجله‏های معتبر دنیا می‏شود. از این رو در سال 2009 مرسدس تصمیم به تولید نمونه روز آن می گیرد، «گوردون وگنر» هم اتود می‏زند وچون از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است مدل جدید را خلق می کند. SLS نیامد تا بهترین باشد و همه چیز را عوض کند اما طرحی زیباست که از دهه 50 دست نخورده باقی مانده بود و مسؤولان کمپانی تصمیم گرفتند تا پس از سال‏ها حماسه‏سازی کنند و بدون شک نمایشگاه فرانکفورت نیز زمان خوبی بود تا شوکی بزرگ به طرفداران این اتومبیل وارد شود که البته همین اتفاق نیز افتاد و SLS رونمایی شد. آن چه در پی می آید شرحی بر مشخصات مرسدس SLS 63 AMG مدل 2011 است،که مورد بررسی ما قرار گرفته و ..................................................



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:25 | نویسنده : amir

 

 

 

 
با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير ماشين در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جديدترين ماشين هاي دنيا را آماده کرده ايم.اين مجموعه سوم از اين تصاوير بوده و از کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز 1080*1920 پيکسل تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.

 


 

 



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:13 | نویسنده : amir

 

 
 
با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير ماشين در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جديدترين ماشين هاي دنيا را آماده کرده ايم.اين مجموعه دوم از اين تصاوير بوده و از کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز 1200*1600 پيکسل تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 14عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.

 




تاريخ : یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, | 21:23 | نویسنده : amir

 

 
با درخواست بعضی از کاربران عزیز درجهت قرار دادن تصاویر ماشین در این پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جدیدترین ماشین های دنیا را آماده کرده ايم.این مجموعه اول از این تصاویر بوده و از کیفیت بالای برخوردار است.فرمت این تصاویر JPG بوده و در سایز 1200*1600 پیکسل تهیه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 50 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.امید است این مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه های بعدی تحت همین عنوان باشید.

 


 



صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ